torsdag 14 februari 2013

sjukling

vaknade förkyld i måndags, men steg upp så sent att jag inte hann känna efter hur kasst jag mådde innan jag gick på jobb. jobbade sävligt och med frossa i kroppen hela dagen, gick sen hem och bäddade ner mig. var hemma i tisdags. igår gick jag på jobb men gick hem igen vid lunch eftersom jag inte mådde bra och mitt huvud verkligen inte fungerade för jobb. vill inte att samma sak ska hända idag så har stannat hemma.

dock alltså, ett styng av dåligt samvete i magen. fattar liksom inte om jag överdriver mitt sjukdomstillstånd eller inte? svårt att sätta fingret på vad exakt som är fel med mig: har knappt ont i halsen, ingen feber, men har ont i kroppen och är allmänt tung i huvudet. jag försökte ju faktiskt jobba igår och det funkade inte. ja ja, den här veckan är rätt lugn jobbmässigt - lika bra att vila upp mig inför nästa vecka när vi anordnar stort jävla internationellt möte inklusive jobbmiddagar två kvällar (gah).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar