tisdag 5 februari 2013

blir tydligen bara bloggsugen när jag jobbar

jobbar ensam idag ocksa. tyvärr har jag inget ljud pa min stenaldersdator sa kan inte ens utnyttja ensamheten till att lyssna pa musik. allt är dock äntligen sa mycket lugnare i jobbväg att jag har lanat lite tid till att leta nagra sista artiklar och skriva klart min doktorandansökan. nu maste jag bara vaga be min chef sta som referens, vill liksom inte att hon ska tro att jag är pa väg att sticka - söker ju mest för att kolla vilken chans jag har och för att kanske kanske möjligtvis öppna en ny dörr.

för övrigt har jag iskalla händer och äter i detta nu en lika iskall lunch framför datorn. sen ska jag ta en liten promenad i solen och försöka vakna till liv och faktiskt jobba pa eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar