söndag 24 februari 2013

...

jobbmötena gick bra, men madre mia vad det tar på att organisera stora tvådagarsmöten - så många små logistikbitar som ska falla på plats. och en chef som mest bara uppmärksammar det en gör mindre bra.

är trött och allmänt nere just nu. undrar om jag kanske är lätt deprimerad. har svårt att se nån mening med någonting och så har det varit ganska länge. förstår inte hur jag ska orka kickstarta jobbveckan imorgon.

igår var vi på konsert - ron sexsmith - helt ok, lite tråkig och monoton, men till slut, som encore, spelade han secret heart. sen, efteråt, tog vi en öl med några bekanta, och jag vet inte, men jag får inte ut så mycket av att umgås med nån alls just nu. åtminstone inte med ytliga bekanta. orkar inte med småprat, känner mig awkward och tråkig. hatar att jag hatar mig själv så mycket just nu. har fastnat i nån slags ond cirkel som jag inte kommer ur. känner mig trött och tråkig så orkar inte träffa folk. att jag inte träffar folk får mig att känna mig ännu mer tråkig. och när jag väl träffar folk vet jag knappt hur jag ska bete mig eller vad jag ska prata om och då blir jag ju verkligen tråkig på riktigt. skulle helst vilja vara ensam hela tiden just nu, men vet att det inte är det sundaste alternativet. min kille lyckas trots allt oftast få mig ur mina cirklar av self-pity och självhat och få mig att skratta istället. längtar ändå ibland tillbaks till tiden då vi bodde i varsin lägenhet och det faktiskt var möjligt att ta en time out och vara själv och bara andas emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar