onsdag 25 mars 2015

Men ja ja...

...nästa vecka är det påsk och universitetet är stängt hela veckan och jag ska jobba hemma och slipper således se nån som helst chef. Och kan gosa med R mellan varven. Och jobba i pyjamas. Och kanske sova lite längre nån morgon medan min svärmor tar hand om R? Känner just nu att den veckan kommer att bli min räddning från total utbrändhet och galenskap. Med vänlig hälsning signatur "Slängde in min mobil i väggen så skärmen totalkrasades sönder i söndags och har idag betalat 95 euros för att få den reparerad" (verkligen ett ögonblick av total galenskap som jag har extremt svårt att förstå mig själv i så här i efterhand. Men det verkar ha fungerat som katarsis för jag mår bättre nu och har bestämt mig för att börja springa igen och bli sund bara jag blir frisk från den här förkylningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar