tisdag 17 mars 2015

Läget II

Kunde för övrigt knappt bestämma mig imorse för om jag skulle gå på jobb eller bara skita i allt och åka ner till havet och hippielåta vågskvalpet och horisonten där långt borta och vårsolen läka all trötthet och hopplöshet. Som ni kanske redan har gissat valde jag till slut det förra. Sitter här och ångrar mig en aning, eftersom jag verkligen inte gör många knop här på jobbet just idag. Sitter mest och snorar och stör, antar jag. Har fastnat i mitt sökande efter folk att intervjua och har noll energi att ta mig loss. Har läst en halv artikel (väldigt intressant och extremt relevant för mitt projekt, så om jag orkar läsa klart den innan dagen är slut har jag åtminstone gjort nåt av värde), skickat några mail, fixat lite administrativt krafs. Och nu ska vi väl ha nåt slags meningslöst halvt evighetslångt möte, antar jag. 

Jag fattar inte hur jag ska bli pigg igen? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar