onsdag 10 juni 2015

Hej hå!

Jag är äntligen klar med alla projektansökningar för den här säsongen. Helt sjukt att den här dagen faktiskt kom. Jag unnar mig således att blogga och svara på privata mail under den första jobbtimmen. 

Jag har varken sytt eller lagat nån vidare speciell mat hittills under veckan, men däremot var jag ut och sprang i måndags kväll. Och dog inte på kuppen. Sprintade tillochmed uppför några trappor i sann Rocky-anda (rätt nära att spy efter det dock, så inte så gloriöst). För en gångs skull lyckades min springlust (läs: behov av ångestdämpning samt bättre sömn) sammanfalla med att I kom hem tidigt från jobbet. Tidigt i vår kontext är alltså 19.45 (gah, det här landet!). Så då drog jag. Jag tror jag måste göra det oftare. Liksom TA mig tiden för mig själv, för ingen kommer ge den till mig helt spontant (eller väldigt sällan i alla fall). Och jag behöver den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar