tisdag 23 september 2014

Höstsömn = god sömn?

Har 4 sidor med rätt dåliga och väldigt kladdiga anteckningar framför mig och borde skriva en rapport men istället prokrastinerar jag för fullt, vilket egentligen definitivt inte hinns med när en viss herr R kommer att vakna vilken minut som helst. Men imorgon är helgdag här i stan så kan i värsta fall låna några timmar för jobb då.

Det har regnat idag, äntligen. Jag har byxor och långärmad tröja på mig för första gången sen i maj eller så. Hösten kom nån gång under natten, vi frös under vårt tunna lakan, men R sov gott för första natten på länge och slog rekord: 7 timmar i sträck utan uppvak! Plötsligt händer det! Tyvärr gick jag och lade mig jättesent för en gångs skull, så är långt ifrån utvilad, men känner mig rätt hoppfull. Höstkylan är mer än välkommen om den kommer med god bebissömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar