torsdag 28 maj 2015

Så seg

Gud vad jag jobbar segt idag. Tydligen bara såna dagar jag bloggar? Lämnade in en stor ansökan igår eftermiddag och luften pyste ur mig helt efter det. Igår kom en kompis från Stockholm på besök och ska bo hos oss fram till söndag, så vi satt uppe och pratade och drack öl till efter 1 nån gång, vilket verkligen inte passar med mitt trötta liv just nu, men ibland måste en väl leva on the edge. Hursom, jag är lite extra trött idag. OCH imorgon ska jag gå på primavera sound! Jag är aningen nervös över att jag troligtvis kommer att vara dödstrött vid 23 och vilja åka hem, men jag ska kämpa, lovar, för att väga upp alla kvällar då jag lagt mig vid 21 för att få en liten pöjk att fortsätta sova. Det goda är att jag faktiskt har kul de få gånger jag går ut nuförtiden. Nu jinxade jag det säkert. Ja ja, oavsett om jag har kul eller inte ska jag i alla fall se Sleater-Kinney och lite andra gamla kvinns. Jag är inte alls emot nostalgi på festivaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar