torsdag 4 april 2013

vacuum

nysa, spy, nysa, spy. närå, har bara spytt en gång idag, men nyst cirka tusen. tog med mig nån slags förkylning hem från estocolmo. påsken var fin, men herregud så trött jag var. sista kvällen var vi ute och träffade folk till klockan 1. det kändes helt sjukt sent och tog ut sin rätt dagen därpå när jag närapå började gråta på grund av en inte alldeles supersympatisk expedit. skönt att ha nåt att skylla på i såna lägen. nu är jag tillbaks på jobb. igår var jag faktiskt förvånansvärt effektiv, men idag går det trögare. har gjort alla icke-krävande saker för dagen och där tog det liksom stopp. längtar hem till sängen. tre och en halv vecka kvar till tolv veckor. då ska man tydligen bli mindre trött, mindre illamående, och framförallt mer lugn. just nu är det mest vacuum och day by day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar