onsdag 10 april 2013

hej hypokondri, hej blodfobi!

har blivit tappad pa blod idag, för bland annat aids-test och kub-test, allt i en salig röra. sitter och hypokondrerar mig och tänker pa att jag ju faktiskt aldrig har aids-testat mig. det kanske var pa tiden. antar att de ringer om jag har aids?

för övrigt var jag sa nervös för blodprovet (hej blodfobi!), att jag vaknade av mig själv klockan 05.45 imorse. själva provtagningen gick dock bra, pa nagot av en löpande band-princip med minst fyra halvnedfällda britsar i samma sal och säkert trettio personer i väntrummet. tittade stint at andra hallet och tänkte pa katterna och I. han hade följt med för att halla handen, men i sista stund bestämde jag mig för att det fick vara nan gräns för min barnslighet, sa han fick snällt stanna i väntrummet, och katterna hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar