onsdag 24 april 2013

bla bla blaj

dagens möte har hittills blivit uppskjutet tva ganger. sant där ganska typiskt pa mitt jobb. är aningen rädd att jag kommer att somna när det väl blir av vid klockan 17. 

för övrigt är jag rätt oinspirerad. börjar bli lite sugen pa socialt liv igen efter att ha varit ytterst asocial de senaste veckorna. har liksom stängt in mig i min egen trötthets- och illamaendedimma och väntat pa att tiden ska ga. I har dessutom jobbar ohemult mycket, sa jag har knappt sett röken av honom ens, förutom en stund pa morgnarna innan jag springer pa jobb. ska se till att det blir en lunch med nat trevligt folk i helgen i alla fall. min trötthet passar som hand i handske för att umgas över lunch istället för pa kvällen (bara jag inte har hunnit bli för hungrig sa jag är pa väg att spy/svimma/kombination av de föregaende).

ah vad trakig jag känner mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar