torsdag 28 juli 2016

Snart semester!

Sista jobbdagen idag innan semestern! Imorgon klockan noll åtta noll noll tar vi flyget till Stockholm och stannar där i en vecka. Sen åker vi vidare till mina föräldrar och stannar även där i en vecka. Efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra under resten av semestern. Eftersom vi högst troligt kommer att vara panka antar jag att vi kommer att vara hemma i Barcelona och dö av värmeslag. Vi måste hitta nån lösning på det... Vet inte om jag pallar tjugofyra timmar om dygnet gravid med intensivt barn i 30+gradig värme. Men, nu ska jag i alla fall njuta i två veckor av förhoppningsvis lagom temperaturer, svenska mataffärer (tänker mig att jag/vi ska leva på vegetariska halvfabrikat), fina parker och lekplatser, och framföralllt att få hänga med gamla godingar. Samt fixa nytt pass och några andra tråkiga byråkratigrejer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar