fredag 8 juli 2016

Jag vet att jag upprepar mig men det är så varmt och jag är så trött

Herregud, jag är så trött! Det är världens bochorno här idag, så där varmt och kvavt så att det enda som skulle hjälpa är ett störtregn som rensar luften. Jag tror jag aldrig har uppskattat luftkonditioneringen på kontoret så mycket som de senaste veckorna. Fast min hjärna är ändå varm och kvav och långsam. 

Men, 16 veckor idag och jag börjar faktiskt (äntligen!) må lite bättre. Jag måste bara skriva ner det här ifall jag nån gång i framtiden skulle vara gravid igen (ej troligt): 12 veckor räcker inte för att illamåendet ska gå över - lägg på en månad till. När jag tänker efter har jag inte ens tagit nån tablett idag? Yay. Kvällarna är i och för sig fortfarande jobbiga, men jag fungerar i alla fall och kan t ex diska, eller göra qi gong efter att R har somnat (mitt liv är så spännande just nu, jawohl!), istället för att däcka av illamående och trötthet vid 21. 


Poquito a poco.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar