måndag 9 september 2013

konserter och babyboom

överlevde för övrigt konserten. är glad att jag gick, hur fint som helst. satt uppflugen pa ett räcke hela spelningen, dvs fick bade sitta OCH hade perfekt sikt. det enda daliga var avsaknaden av toapapper pa toaletten, vilket fick mig att känna mig nagot sunkig efter de sisdadär fem totalt ofrankomliga toabesöken. (alltsa ok om toapappret tar slut under en klubb senare pa kvällen, men för en konsert klockan tjugoett kan de väl ända se till att ha städade toaletter med papper?)

träffade förresten en bekant som ocksa visade sig vara preggo, och bara en manad efter mig. det lustiga är att senast vi sags pratade vi om barnskaffande (hon är trettioatta men verkade inte direkt stressad), och da var jag redan gravid utan att veta om det (anade dock) och hon maste ha blivit gravid kort därefter. allt som allt har jag nu saledes fem vänner och bekanta som ska ha barn manaderna runt mig (dock i fyra olika länder). hej trettioplus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar