fredag 6 september 2013

kan de kommande manaderna ga snabbt, tack?

igar skrev jag ett jättelangt gnällinlägg, men lyckades radera istället för publicera. hej gravidhjärna. lika bra - det var nagot av det trakigaste jag nagonsin har skrivit. men det reflekterande säkert rätt väl mitt inre just da (och fortfarande): gratt trakigt gnälligt. 

har fortfarande jobbigt mycket sammandragningar som jag saklart, hypokondriker som jag är, oroar mig över. fragade barnmorskan senast och enligt henne var det heeelt normaaalt. försöker lita pa det. antar att jag märker av om ungen börjar födas? fast han far gärna halla sig pa plats ett antal veckor till (även om jag nu äntligen är inne pa veckorna som börjar med 3. 30!)

naja, pa grund av sammandragningarna tillbringar jag kvällarna i viloläge, vilket inte gör en till en jätterolig människa. ikväll ska jag dock pa en konsert (built to spill!) och oroar mig saklart över hur jag ska palla. maste nog hitta sittplats helt enkelt. sticka ut magen rejält och fa folk att bereda plats för mig. kan tänka mig att det blir den sista konserten pa ett tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar