tisdag 23 juli 2013

stackars lilla bortglömda blogg

jobbstress och värme gör tydligen att en glömmer bort att blogga. nu, dock, enbart en dryg jobbvecka kvar till semestern och det börjar ÄNTLIGEN lugna ner sig lite. eller sa är det bara jag som är tankspridd och har glömt hälften av det jag borde göra? mycket möjligt. chefen är dessutom bortrest den här veckan, vilket betyder att det inte ramlar in femton telefonsamtal fran henne om dagen med motsvarande femton extra saker att göra.

sitter och smasvär över mina obekväma ben. de tycker inte alls om att sitta ner för länge och börjar smavärka efter ett tag. hasar runt barfota mellan varven sa fort jag är ensam pa kontoret.

för övrigt känns det som om hela stan har semester förutom jag. universitetet är nästan öde och igar kväll, när vi var ut en sväng och at middag i born, kokade stan av semesteryra. det kändes snarare som en fredags- än en mandagskväll. blev medryckt ända till imorse da jag insag att jag var tvungen att stiga upp istället för att ligga kvar och semesterdra mig.

ja, ja, snart är det min tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar