fredag 5 juli 2013

snoppar

awww, den äldre katalanske läkaren som gjorde ultraljudet häromdagen (eller, det mesta gjordes av två studenter som misshandlade min mage en aning och inte riktigt alltid verkade veta vad som var upp eller ner): "tienes un bebé precioso". smälter lite i hjärtat när jag tänker på  det. för övrigt föreställde det enda tydliga fotot vi fick en liten minisnopp, så vi kan tydligen vara rätt säkra på att det är en nene. men alltså hur tänker de när de lägger ner mer tid på att få till ett snoppfoto än ett vettigt huvudfoto? ja ja, vi kanske ska rama in det och reta honom med det när han blir tonåring. är mycket förvånad också över att min (ooh kvinnliga mystiska) intuition från de senaste veckorna stämde. trots att jag egentligen alltid har föreställt mig själv med en dotter, har jag de senaste veckorna med jämna mellanrum kommit på mig själv med att tänka på den där inne som en pojk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar