tisdag 2 juli 2013

kontrollfreaks & separationsångest

alltså har börjat få separationsångest från min kille när vi skiljs åt på morgnarna. hur sunt är det? och hur gott bådar det inför nästa veckas jobbmöte i tyskland? kommer jag att få ett hormonsammanbrott mitt under min presentation? 

för övrigt: imorgon är det dags för ultraljud número dos. får förhoppningsvis veta könet. inte för att det spelar nån roll, men tänker att det kanske känns verkligare då. fattar inte folk som tycker det förstör överraskningen?! tycker det verkar finnas nog med överraskningar och nyheter ändå under och efter en förlossning. vill helt enkelt veta så mycket som möjligt så snart som möjligt. ja, jag är ett control freak av stora mått. har tillochmed en egen signaturmelodi som antingen jag själv eller min kille eller båda sjunger när nån av oss är lite väl kontrollfreakiga. 

(min chef avslutade nyss ett mail med att be mig ta med fotot från ultraljudet till morgondagens eftermiddagsmöte. awww.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar