onsdag 8 maj 2013

pop

förresten, var pa mycket fin konsert i helgen: robert forster fran go-betweens spelade med nagra lokala förmagor pa nan slags kombinerad litteratur/musikfestival. han var precis lika stilig som jag hade anat. on another note tror jag att jag skippar primavera sound i ar. pga ett: det är dyrt. tva: allt jag vill se krockar. tre: det jag helst vill se är sent och jag litar inte helt pa min förmaga att halla mig vaken nuförtiden. fyra: det är faktiskt rätt irriterande att befinna sig bland fulla människor i rätt manga timmar när en själv är helt nykter. fem: min ständiga parhäst kommer inte i ar. sex: dvs skulle antagligen mest irra omkring ensam, och att irra omkring ensam, trött, gravid, nykter och dessutom missa hälften av vad en vill se pga krockar känns inte helt värt det. dock: om jag kan snika mig till en gratisbiljett pa nat sätt kommer jag att ga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar