onsdag 29 maj 2013

!

shit, märkte precis att det var nat som var lite ivägen när jag böjde mig ner fran stolen jag sitter pa för att plocka upp min väska fran golvet. en mage!

igar var det hormoncirkus hemma hos oss, men faktiskt inte pa grund av mig, utan I's syster som är pa besök och har superbebins kusin i magen. skönt att kunna (eller i alla fall försöka) trösta nan annans totala gratbreakdown for a change. allt har liksom en tendens att bli minst tio ganger uppförstorat inne i hormondimman. när tararna hade torkat ältade vi lite bada tva om var absoluta mardröm: att bli sana som BARA pratar om vara kids och inte är intresserade av nagot annat. vi far se hur det gar med det. sen dök den andra systern upp och jag spontanlagade middag at oss alla eftersom I jobbade till sent. kände mig ytterst storasysterlig.

för övrigt: imorse fick jag fina nyheter om ännu fler bebisar som kommer födas innan aret är slut. yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar