tisdag 4 juni 2013

welcome to the jungle

tror att jag precis kände nan peta mig i magen inifran! sjukt svart att veta om man känner nagot eller bara inbillar sig i kombination med tarmrörelser. men det här kändes tillräckligt langt ner för att det faktiskt skulle kunna vara pa riktigt. den kanske gillade energin i form av vegolasagnen jag at till lunch (och som jag lagade till i mitt anletes svett igar kväll - efter att först ha fixat deklarationen, samt spelat in och klippt en födelsedagsvideo med katten paul till hans originalhusse - bara för att äta den ensam eftersom I kom hem fran jobbet först vid tolv (och sen fortsatte jobba hemma till fyra pa natten med ett manus som helt enkelt maste bli klart tills idag. muttrade imorse att jag vill ha en kille med ett normalt jobb)).

dock, pa tal om de där männen, en bra sak: I har en jobbarkompis som ska bli pappa i augusti. de har tydligen diskuterat barnvagnar och jobbarkompisen hade redan provkört och fatt lite koll, plus hade ungefär samma kriterier som vi, dvs framförallt "maste rymmas i en liten hiss" (kriteriet uppstod när syster var pa besök häromhelgen och inte fick in sitt bugaboo-abäke i hissen). sa nu har vi en favorit helt utan att själva ha behövt trassla in oss i den veritabla (urtrakiga) djungel som barnvagnsmarknaden verkar vara. win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar