onsdag 21 november 2012

vilsenhet

tredje dagen hemma sjuk. eller halvsjuk. en sån där förkylning som kanske kunde ha gåtts på jobb med om jobbveckan absolut hade krävt det, men som utan något akut att uträtta blev till ursäkt för en paus, några dagars vegeterande. hade tänkt släpa mig till jobbet idag, men vaknade med mensvärken from hell som skickade mig till köket efter en ipren och sen tillbaks under täcket igen, istället för på jobb. så kan det gå.

känner mig mentalt starkare, tror jag behövde en rejäl dos nerstressning. har inte petat i nån enda jobbgrej de här dagarna. jag måste försöka börja hitta vad som är jag igen. har försvunnit ner i nån slags blandning av samboskap och jobbstress och tappat bort mig på vägen. vad vill jag? vem fan är jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar